Obchodní podmínky HR BUSINESS SUMMIT 2025

Obchodní podmínky pro konferenci

HR&BUSINESS SUMMIT 2025

Pořadatel: Aneta Hamplová

Sídlo: Janáčkova 992, Hluboká nad Vltavou, 37401

IČ: 76523713

Nejsme plátci DPH

www.peoplelab.cz

www.jobscr.cz

E-mail: info@peoplelab.cz


Jako " Pořadatel"


 

1. Úvodní ustanovení


1.1 Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi Pořadatelem a účastníky

konference HR&BUSINESS SUMMIT 2025 (dále jen "Konference"), pořádané dne

24.9.2025 v Riegrova 51 v Českých Budějovicích.

1.2 Účastník konference (dále jen "Účastník") je fyzická nebo právnická osoba, která si

zakoupí vstupenku na konferenci prostřednictvím webu www.peoplelab.cz, nebo na webu

www.simpleshop.cz, který zajišťuje prodej vstupenek, nebo jiným způsobem umožněným

Pořadatelem.

1.3 Zakoupením vstupenky Účastník potvrzuje, že si tyto obchodní podmínky přečetl, rozumí

jim a souhlasí s nimi v plném rozsahu.
 

2. Vstupenky a způsob objednání
 

2 .1 Vstupenky na konferenci lze zakoupit online prostřednictvím webu www.peoplelab.cz,nebo prostřednictvím www.simpleshop.cz , nebo na základě individuální objednávky potvrzené e-mailem na peoplelab.cz .

2.2 Vstupenka opravňuje držitele k účasti na konferenci, včetně přístupu ke všem

přednáškám, workshopům, networkingovým aktivitám a občerstvení v rámci programu,pokud není uvedeno jinak.

2.3 Po úhradě vstupenky obdrží Účastník potvrzení objednávky a elektronickou vstupenku na uvedený e-mail. Vstupenka je nepřenosná, pokud se účastník nedohodne s Pořadatelem na změně jména účastníka před akcí.

2.4 Vstupenky jsou vázané na konkrétní termín konání akce a nelze je využít na jiné události.


3. Cena a platební podmínky

3.1 Ceny vstupenek jsou uvedeny na webových stránkách akce a jsou konečné (Pořadatel není plátcem DPH, pokud není uvedeno jinak).

3.2 Platba probíhá prostřednictvím platební brány (např. Stripe, Comgate apod.) nebo převodem na účet Pořadatele.

3.3 Faktura nebo daňový doklad bude vystaven na základě údajů zadaných při objednávce a zaslán e-mailem.


4. Storno podmínky a náhrady

4.1 Účastník má právo svou účast zrušit. Výše storno poplatků se řídí tímto rozpisem:

• Zrušení více než 30 dní před konáním akce: 100% vrácení vstupného.• Zrušení 29–14 dní před akcí: vrácení 50 % vstupného.

• Zrušení méně než 14 dní před akcí nebo neúčast bez předchozí omluvy: vstupné je

nevratné.

4.2 V případě, že se Účastník nemůže zúčastnit, může bezplatně převést vstupenku na jinou

osobu. Změnu je nutné nahlásit e-mailem nejpozději 2 pracovní dny před konáním akce.

4.3 Pořadatel si vyhrazuje právo akci zrušit, přesunout, změnit program nebo místo konání z důvodu vyšší moci, organizačních nebo technických důvodů. V takovém případě bude Účastníkům nabídnut nový termín nebo možnost vrácení vstupného v plné výši.


5. Průběh a pravidla akce

5.1 Účastník je povinen dodržovat pokyny Pořadatele a jeho pověřených zástupců, zejména s ohledem na bezpečnost, ochranu zdraví, pořádek a hladký průběh akce.

5.2 Pořadatel si vyhrazuje právo vyloučit z akce účastníka, který by narušoval průběh konference, nevhodně se choval, nebo porušoval zákony či pravidla akce, a to bez nároku na vrácení vstupného.

5.3 Během konference bude pořizována foto a video dokumentace za účelem propagace akce a aktivit Pořadatele. Účastník souhlasí s tím, že může být zachycen a tento materiál může být použit na webu, sociálních sítích či v tiskových materiálech.


6. Ochrana osobních údajů

6.1 Pořadatel zpracovává osobní údaje Účastníků v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).

6.2 Údaje jsou zpracovávány za účelem registrace na akci, komunikace s účastníky, fakturace a zasílání organizačních informací.6.3 Osobní údaje nebudou bez souhlasu Účastníka předávány třetím stranám s výjimkou zákonných požadavků nebo nutnosti zajištění služby (např. poskytovatel platební brány).

6.4 Účastník má právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu nebo výmaz.


7. Závěrečná ustanovení

7.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2025.

7.2 Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Aktualizované znění bude vždy k dispozici na webu www.peoplelab.cz.

7.3 Právní vztahy vzniklé na základě těchto podmínek se řídí právním řádem České republiky. Případné spory budou řešeny přednostně dohodou, jinak před příslušným soudem podle sídla Pořadatele.
 

Aneta Hamplová 1.1.2025



Reklamační řád účasti na konferenci HR&BUSINESS SUMMIT 2025

Reklamační řád účasti na konferenci

HR&BUSINESS SUMMIT 2025

Pořadatel:

Aneta Hamplová

IČO: 76523713

Sídlo: Janáčkova 992, Hluboká nad Vltavou, 37341

www.peoplelab.cz

(dále jen "Pořadatel")

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tento reklamační řád stanoví podmínky, způsob a rozsah uplatnění reklamace služeb poskytovaných Pořadatelem v souvislosti s účastí na konferenci HR&BUSINESS SUMMIT 2025, konané dne 24.9. v Českých Budějovicích.

1.2 Účastník se zakoupením vstupenky a/nebo účastí na akci zavazuje k dodržování tohoto reklamačního řádu, který je součástí obchodních podmínek dostupných na webu www.peoplelab.cz a na www.simpleshop.cz .

1.3 Pořadatel vystupuje vůči Účastníkovi jako poskytovatel služeb v oblasti pořádání vzdělávacích, společenských a odborných akcí.

2. Předmět reklamace

2.1 Předmětem reklamace může být vadné nebo neúplné poskytnutí služby, tj. účasti na konferenci, nebo jiný závažný nedostatek v realizaci akce, který:

• je v rozporu s programem, který byl účastníkovi předem komunikován,

• zásadně snižuje kvalitu nebo dostupnost objednané služby,

• nebo došlo k technickému pochybení v procesu nákupu (např. chybně zaslaná vstupenka, duplicita, chybná fakturace).

2.2 Za vadu nelze považovat:

• drobnou změnu programu, časového harmonogramu nebo řečníků,

• zpoždění v zahájení programu do 60 minut,

• situace vzniklé vyšší mocí (viz čl. 7),

• neúčast účastníka z vlastních důvodů, bez předchozí komunikace s Pořadatelem dle storno podmínek.

3. Uplatnění reklamace

3.1 Reklamaci je nutné uplatnit písemně nebo e-mailem nejpozději do 14 kalendářních dnů od konání akce. Po uplynutí této lhůty nemusí být reklamace uznána.

3.2 Reklamace musí obsahovat:

• jméno a příjmení účastníka,

• číslo objednávky nebo kopii vstupenky,

• kontaktní údaje (telefon, e-mail),

• přesný popis reklamované skutečnosti, včetně případných důkazů (fotografie, printscreeny, záznam komunikace),

• návrh požadovaného řešení (např. vrácení části vstupného, sleva na další akci, náhradní plnění).

3.3 Reklamaci je možné zaslat na e-mail: info@peoplelab.cz nebo poštou na adresu sídla Pořadatele.

4. Vyřízení reklamace

4.1 Pořadatel je povinen reklamaci posoudit a rozhodnout o jejím uznání či zamítnutí do 15 pracovních dnů od jejího doručení.

4.2 Pokud bude reklamace shledána oprávněnou, bude účastníkovi nabídnuto:

• vrácení části nebo plné výše vstupného (dle rozsahu vady),

• sleva na další akci pořádanou Pořadatelem,

• jiná forma náhrady dle individuální dohody.

4.3 V případě, že reklamace nebude uznána, bude účastník o důvodech zamítnutí informován písemně.

4.4 Vrácení peněz se uskuteční bezhotovostně na účet účastníka do 10 pracovních dnů od rozhodnutí o uznání reklamace.

5. Odpovědnost Pořadatele

5.1 Pořadatel odpovídá za splnění podstatných podmínek účasti na konferenci, zejména za dostupnost vstupu, realizaci odborného programu a odpovídající technické zajištění.

5.2 Pořadatel nenese odpovědnost za:

• osobní rozhodnutí účastníka z akce odejít nebo se neúčastnit některé její části,

• zpoždění způsobená dopravními nebo jinými externími faktory,

• zdravotní stav účastníka, případně jiné osobní okolnosti.

6. Změny programu a vyšší moc

6.1 Pořadatel si vyhrazuje právo na přiměřené úpravy programu (změna řečníka, pořadí bloků, časový harmonogram) bez nároku na reklamaci, pokud není zásadně dotčen obsah konference.

6.2 Pokud je akce zrušena z důvodu vyšší moci (např. epidemie, přírodní katastrofa, rozhodnutí úřadů), bude účastníkům nabídnut:

• náhradní termín, nebo

• vrácení vstupného v plné výši.

7. Závěrečná ustanovení

7.1 Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1.1.2025 a je dostupný na webových stránkách www.peoplelab.cz.

7.2 Tento řád je nedílnou součástí obchodních podmínek účasti na konferenci HR&BUSINESS SUMMIT 2025.

7.3 Případné spory, které nelze vyřešit dohodou, budou řešeny u věcně a místně příslušného soudu podle sídla Pořadatele.

Aneta Hamplová, 1.1.2025

Obchodní podmínky workshop/webinář/seminář

OBCHODNÍ PODMÍNKY workshopy/webináře/online konzultace

1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího, kterým je firma Aneta Hamplová, sídlo Janáčkova 992, Hluboká nad Vltavou, 37341, IČO 76523713 , uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávajícího nebo při osobním styku.

1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také "zákazník").

1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

1.5. Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího na webových stránkách www.peoplelab.cz

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY NEBO SMLOUVY O POSKYTNUTÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

2.1. Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedeno na vybrané webové stránce prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je dále vždy uvedena i na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní. firma Aneta Hamplová nyní není plátcem DPH.

2.2 Prodejní formulář dodavatele www.simoleshop.cz , obsahuje vždy informace o kupujícím/uživateli, objednávaném produktu, zboží nebo službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny/odměny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby.

2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím/poskytovatelem a zákazníkem/uživatelem vzniká odesláním objednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko "Objednat a zaplatit". Od tohoto momentu vznikají mezi ním a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny smlouvou o poskytnutí digitálního obsahu v případě digitálních produktů nebo kupní smlouvou v případě služeb a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

2.4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.

2.6. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

2.7. Prodávající/poskytovatel je povinen poskytnout či dodat zboží/službu/digitální obsah, který si zákazník/uživatel objednal a zákazník/uživatel se zavazuje zboží/službu/digitální obsah převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Povinnosti dodat zboží/službu/digitální obsah je prodávající zbaven v případě vyprodání zásob, o čemž bude zákazník/uživatel informován.

2.8. Vlastnické právo k produktům/zboží/digitálnímu obsahu přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.

3. OBECNÁ UJEDNÁNÍ O DIGITÁLNÍM OBSAHU

3.1. Koupí digitálního produktu dochází k uzavření Smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu mezi poskytovatelem a uživatelem.

3.2. Uživatel se zavazuje zaplatit za digitální obsah odměnu.

3.3. Pro poskytování digitálního obsahu se uplatní ujednání § 2389a a následující občanského zákoníku.

3.4. Poskytovatel je povinen digitální obsah poskytnout uživateli k osobnímu užití ihned po získání sjednané odměny, pokud ze zjevných důvodů není sjednáno jinak.

3.5. Jestliže ze zjevných důvodů nebylo sjednáno pozdější poskytnutí digitálního obsahu a tento nebyl poskytnut ihned po uhrazení sjednané částky, uživatel poskytovatele o této skutečnosti upozorní. Nedojde-li k bezodkladnému zpřístupnění objednaného digitálního obsahu, může uživatel od smlouvy odstoupit.

3.6. Aktualizace digitálního obsahu nejsou součástí plnění Smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu, pokud v objednávce není sjednáno jinak.

3.7. Digitálním obsahem jsou míněny i produkty zdarma. Odměnou jsou v tomto případě osobní údaje uživatele. I v tomto případě dochází k uzavření Smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu a smluvní vztah se řídí ujednáními výše.

3.8. K uzavření Smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu nedochází, pokud za produkt zdarma nejsou odměnou osobní údaje do databáze poskytovatele, ale tyto jsou poskytnuty pouze za účelem vyřízení objednávky a předání digitálního obsahu.

4. CENA, ZPŮSOB ÚHRADY

4.1. Cena produktů, zboží a služeb, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je vždy uvedena i na prodejním formuláři. Firma Aneta Hamplová není nyní plátcem DPH.

4.2. Prodávající/poskytovatel vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.

4.3.Cenu produktu/zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí zákazník bezhotovostně způsobem a na účet zvolený v prodejním formuláři, a to předem. V našem případě nevzniká žádný náklad na dopravu, jelikož se jedná o produkty s Digitálním obsahem.

4.4. Pro bezhotovostní platby jsou platební metody bankovním převodem na základě faktury. Při osobním setkání můžete zaplatit hotově, na základě platby vám bude vystaven doklad podle podle platné legislativy.

4.5. Platba je jednorázová-koupě vstupenky.

4.6. Zákazník je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.

4.7. Kupní cena je splatná do 3 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.8. Produkt- online konzultace/webinář/kurz/workshop začíná běžet v přesně domluvenou hodinu. V případě, že klient nebude v domluvenou hodinu na konzultaci připraven, zmeškaný čas se započítává do doby konzultace. V případě, že v domluvenou hodinu nebude připraven poskytovatel, nahradí promeškaný čas klientovi v náhradním termínu. Pokud konzultace neproběhne z důvodů na straně klienta, aniž by klient svou neúčast na konzultaci omluvil nejméně 24 hodin předem, má se za to, že konzultace proběhla a musí být klientem uhrazena v plné výši a nevzniká klientovi nárok na odškodnění.

5. DODACÍ PODMÍNKY

5.1. Pro osobní služby na dálku i osobně se dodáním rozumí provedení služby v čas domluvený mezi prodávajícím a nakupujícím.

5.2. Pro prodej digitálních produktů bude produkt dodán formou uvedenou při prodeji do 3 od obdržení platby- to se týká inzerce práce - vystavení inzerátu . Pokud se jedná o online konzultaci, jsou nabídnuty termíny k rezervaci online konzultace/kurzu/webináře/workshopu.

6. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

6.1. Digitální produkty podléhají autorskému právu a jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka.

6.2. Produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává (digitální produkty) včetně jejich náplně podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

7.1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele

Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí/dodání produktu a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

7.2. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme vás o dodržení níže uvedených podmínek:

Nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát (zde spotřebitel vloží jméno a příjmení, adresu a e-mailovou adresu):

Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)

Datum objednání (*)/datum obdržení (*)

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů

Adresa spotřebitele/spotřebitelů

Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

Datum(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

Odešlete, prosím, formulář emailem na adresu info@peoplelab.cz spolu s uvedením čísla objednávky, jména a data nákupu.

Odstoupení je možno provést elektronickou formou na emailu: info@peoplelab.cz písemnou formou pak na adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách viz výše, vždy s prohlášením, že kupující odstupuje od smlouvy a s přiložením kopie faktury – daňového dokladu. Kupujícímu bude zaslán dobropis s částkou odpovídající kupní ceně digitálního produktu. Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy.

7.3. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:

prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky) více jak 10 dnů po době splatnosti;

porušení povinností na ochranu autorského práva (čl.5 OP) ze strany zákazníka.

8. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.

8.2. Prodávající/poskytovatel odpovídá zákazníkovi/uživateli, že zboží při převzetí nemá vady. V případě, že věc/digitální obsah při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou/smlouvou o poskytnutí digitálního obsahu, má zákazník právo na to, aby prodávající/uživatel bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt/zboží/digitální obsah uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě/smlouvě o poskytnutí digitálního obsahu.

8.3. Uživatel v postavení spotřebitele má právo upozornit poskytovatele na vadu digitálního obsahu v období 2 let od koupě produktu. Poskytovatel vadu odstraní v přiměřené době tak, aby nezpůsobil uživateli značné potíže, a to v případě, že to je možné nebo že to není nepřiměřeně nákladné.

8.4. Pokud uživatel není v postavení spotřebitele, může uplatnit práva z vadného plnění ihned po předání digitálního obsahu.

8.5. Pro reklamaci nás prosím kontaktujte emailem na adrese peoplelab.cz . Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni emailem.

8.6. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny/odměny a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní ceny/odměny v plné výši.

8.7. Přiměřená sleva se stanoví jako rozdíl mezi hodnotou digitálního obsahu bez vady a vadného digitálního obsahu, který byl uživateli poskytnut. Do slevy se zohledňuje, jak dlouho byl digitální obsah poskytován s vadou a bez vady, pokud jde o digitální obsah na určitou dobu.

8.8. Pokud jsou odměnou sjednanou za digitální obsah osobní údaje uživatele, nemá spotřebitel právo na slevu z důvodu vadného plnění.

8.9. Reklamační řízení počíná dnem, kdy poskytovatel přijme e-mail s vytknutím vady od uživatele. Poskytovatel je povinen vadu odstranit co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud na opravu vady poskytovateli 30denní lhůta nebude stačit, nejpozději 30. den reklamace o tom bude uživatele informovat zprávou o průběhu reklamace.

8.10. Prodávající/poskytovatel není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníku díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění webináře či online produktu, které není schopen ovlivnit. On-line vzdělávací kurzy obsahují pouze návody a doporučení, prodávající rovněž neodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při aplikaci v praxi.

8.11.Pokud dojde k vyčíslení přiměřené ceny nebo k odstoupení od smlouvy, je poskytovatel povinen zaslat peněžitou částku uživateli na účet, ze které byla částka odeslána, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy uživatel uplatnil u poskytovatele příslušné právo z vadného plnění.

8.12. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ust. § 1914 – 1925, § 2161 – 2174b a § 2389a a násl. občanského zákoníku).

9. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Rozhodnutím zapojit se do vzdělávání se či zakoupením digitálních produktů berete na vědomí, že jakékoliv použití informací z tohoto konzultování/digitálních produktů a úspěchy nebo neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze ve vašich rukách. Firma Aneta Hamplová se tímto zříkají jakékoli odpovědnosti za přesnost informací. Veškeré informace v digitálních produktech vychází pouze z vlastních zkušeností autorky. Nicméně, jsou tyto zkušenosti subjektivní a jejich interpretace může být neúplná a nepřesná a proto firma Aneta Hamplová ani autorka nejsou zodpovědní za rozhodnutí, ani akci založenou na těchto doporučeních. Při využívání konzultací na dálku nebo osobně jste plně svéprávní a plně zodpovědní za své jednání, chování a své rozhodování. Průběh konzultování závisí nejen na odbornosti provedení koučování, ale také na faktorech, které nemůžeme ovlivnit.

10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

10.1. Prodávající plně respektuje důvěrný charakter vašich dat, která vyplňujete do objednávky a poskytujete společnosti Aneta Hamplová. Data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití. Používáme je k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci Vašich bezhotovostních plateb a pro komunikaci s Vámi, tedy veškeré zákaznické administrativy a rovněž k marketingovým účelům. Tato data jsou ukládána v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytována třetím stranám.

10.2. Na požádání vám firma Aneta Hamplová podle možnosti obratem a písemně oznámí, zda a jaké osobní údaje má o Vás zaznamenané. Pokud by navzdory našim snahám o správnost údajů a aktuálnost byly zaznamenány nesprávné informace, na požádání je opravíme. Pokud máte otázky týkající se zpracování Vašich osobních údajů, můžete je směřovat na info@peoplelab.cz , kde Vám jsme k dispozici nejen v případě žádosti o informace, ale i v případě podnětů nebo stížností.

10.3. Získávání a zpracovávání osobních údajů

Když navštívíte naše webové stránky, zaznamenají naše webové servery standardním způsobem IP adresu, která vám byla přidělená poskytovatelem internetových služeb, webovou stránku, z které nás navštívíte, webové stránky, které u nás navštívíte, a také datum a délku návštěvy. Osobní údaje se zaznamenají jen tehdy, když nám je poskytnete z vlastní vůle, například v rámci registrace nebo na realizaci smlouvy. Postoupení osobních údajů státním zařízením a úřadům následuje jen v rámci závazných právních předpisů.

10.4. Možnost odhlášení

Chceme Vaše údaje použít k tomu, abychom vás mohli informovat o našich produktech a službách, případně zjistit váš názor na ně. Účast na takovýchto akcích je samozřejmě dobrovolná. Pokud byste s nimi nesouhlasili, můžete nám to kdykoliv oznámit, abychom mohli údaje podle toho zablokovat. V případě emailové komunikace se z odběru můžete kdykoliv odhlásit s pomocí odhlašovacího odkazu uvedeného v patičce každého emailu.

10.5. Souhlas se zpracováním osobních údajů

Vyplněním prodejního formuláře zákazník souhlasí se zařazením jím vyplněných osobních údajů do databáze společnosti Aneta Hamplová, sídlo Janáčkova 992, Hluboká nad Vltavou, 37341, IČO 76523713 , jakožto správce, a s jejich následným zpracováním prostřednictvím pro marketingové účely a obchodní sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb., a to na dobu do odvolání souhlasu. Zároveň zákazník uděluje souhlas s tím, aby mu prodávající zasílal informace o připravovaných akcích a nabídce svých obchodních partnerů.

10.6. Cookies

Firma Aneta Hamplová používá cookies k tomu, abychom mohli sledovat preference návštěvníků a podle toho optimálně vytvářet webové stránky. Cookies jsou malé "soubory", které se uloží na Váš pevný disk. To vede k usnadnění navigace a zajištění vysoké míry uživatelského komfortu webové stránky. Cookies se mohou využívat ke zjištění, zda jste už ze svého počítače navštívili naše stránky. Identifikuje se pouze cookie na Vašem počítači. Používání cookies můžete deaktivovat ve Vašem internetovém prohlížeči.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru

Mimosoudní řešení sporů zejm. prostřednictvím mediace či arbitráže (rozhodčího řízení); řešení sporů uvedeným způsobem je založeno na dobrovolné účasti obou stran, objektivitě a nestrannosti řízení. Dozorovým a kontrolním orgánem státní správy je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce kontroluje a dozoruje právnické a fyzické osoby prodávající nebo dodávající výrobky a zboží na vnitřní trh, poskytující služby nebo vyvíjející jinou podobnou činnost na vnitřním trhu, poskytující spotřebitelský úvěr nebo provozující tržiště (tržnice), pokud podle zvláštních právních předpisů nevykonává tento dozor jiný správní úřad (bližší informace jsou uvedeny v zákoně č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci). Pokud mezi námi jako prodávajícím a zákazníkem-spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz . Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

11.2. Účinnost

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1?1?2024. Informace jsou sdělovány prostřednictvím webových stránek www.jobscr.cz popřípadě dalšími informačními kanály, zpravidla emailem. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Každá nová verze obchodních podmínek je dostupná na webových stránkách www.janafrycova.cz a je označena datem účinnosti. Veškeré objednávky se vždy řídí aktuální verzí obchodních podmínek.


Zásady zpracování osobních údajů

Zásady zpracování osobních údajů

Pořadatel: Aneta Hamplová

Sídlo: Janáčkova 992, Hluboká nad Vltavou, 37401

IČ: 76523713

Nejsme plátci DPH

www.peoplelab.cz

www.jobscr.cz

E-mail: info@peoplelab.cz

(dále jen "Správce", "my" nebo "nás")

Vaše důvěra a bezpečnost vašich údajů je pro nás klíčová. Proto přistupujeme ke zpracování

osobních údajů plně v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679

(GDPR) a dalšími platnými právními předpisy. Níže vás informujeme, jaké údaje o vás

shromažďujeme, za jakým účelem, jak je chráníme a jaká máte práva.

1. Kdo je správcem osobních údajů

Správcem osobních údajů je:

Aneta Hamplová

IČO: 76523713

Sídlo: Janáčkova 992, Hluboká nad Vltavou, 37341

E-mail: info@peoplelab.cz

2. Jaké osobní údaje zpracováváme

Zpracováváme pouze takové údaje, které nám poskytnete v souvislosti s:

• nákupem vstupenky na konferenci HR&BUSINESS SUMMIT 2025,

• účastí na akci,

• návštěvou našeho webu,

• přihlášením k odběru novinek (newsletter),

• nebo v rámci komunikace s námi,jedná se zejména o následující údaje:

• Identifikační údaje: jméno, příjmení, název společnosti, IČO

• Kontaktní údaje: e-mail, telefonní číslo, adresa

• Fakturační údaje: adresa, platební údaje, bankovní spojení

• Údaje o účasti na akci: typ vstupenky, účastnický program, zpětná vazba

• Audiovizuální záznamy: fotografie a videozáznamy z akce

• Technické údaje: IP adresa, cookies (viz samostatná sekce)

3. Účely zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje zpracováváme výhradně pro tyto účely:

a) Plnění smlouvy

• Registrace a správa vstupenek na konferenci

• Poskytnutí vstupenky a informací k účasti

• Fakturace a účetní evidence

b) Oprávněný zájem správce

• Zasílání pozvánek na další podobné akce a novinky (newsletter)

• Fotografování a natáčení během akce pro účely marketingu (např. sociální sítě, web,

tiskové výstupy)

• Zajištění bezpečnosti a plynulého průběhu akce

c) Splnění právní povinnosti

• Archivace účetních dokladů a vedení účetnictví podle zákona

d) Souhlas subjektu údajů

• V případech, kde není možné zpracování opřít o jiný právní základ (např. individuální

marketing mimo přímý vztah nebo používání cookies)

4. Komu můžeme osobní údaje zpřístupnit

Vaše údaje zásadně nepředáváme třetím stranám, s výjimkou:

• poskytovatelů technické infrastruktury (např. e-mailové systémy, fakturační systémy),

• poskytovatelů platebních služeb a bank,

• externích dodavatelů účastnících se organizace akce (např. registrační tým, fotograf,

kameraman),

• účetních a právních poradců,

• orgánům veřejné moci, pokud to vyžaduje zákon.

Veškeré třetí strany, se kterými spolupracujeme, jsou smluvně vázány mlčenlivostí a závazky

GDPR.

5. Jak dlouho osobní údaje uchováváme

• Údaje spojené s účastí na akci a fakturací uchováváme po dobu 10 let (v souladu se

zákonnými povinnostmi).

• Údaje pro marketingové účely uchováváme po dobu 3 let od poslední interakce nebo

do odvolání souhlasu.

• Audiovizuální záznamy pro propagační účely po dobu 5 let, pokud není stanoveno

jinak nebo nepožádáte o jejich odstranění.

• Údaje z cookies uchováváme dle typu cookies – maximálně 13 měsíců.

6. Jaká máte práva

Podle GDPR máte zejména následující práva:

• Právo na přístup – můžete požadovat potvrzení, zda o vás zpracováváme osobní údaje,

a získat jejich kopii.

• Právo na opravu – pokud jsou vaše údaje nepřesné či neúplné.

• Právo na výmaz (být zapomenut) – pokud již údaje nejsou potřebné nebo byl odvolán

souhlas.

• Právo na omezení zpracování – např. pokud popíráte přesnost údajů.

• Právo na přenositelnost údajů – pokud to umožňuje forma zpracování.

• Právo vznést námitku – proti zpracování údajů na základě oprávněného zájmu (např.

zasílání newsletteru).

• Právo podat stížnost – u Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).Svá práva můžete uplatnit e-mailem na: info@peoplelab.cz

7. Zabezpečení údajů

Vaše údaje chráníme technickými a organizačními opatřeními proti zneužití, neoprávněnému

přístupu, ztrátě či poškození. Přístup k údajům mají pouze osoby, které je nezbytně potřebují

pro plnění svých povinností.

8. Cookies

Na webu www.peoplelab.cz a jobscr.cz využíváme cookies pro:

• Zajištění správného fungování webu

• Analýzu návštěvnosti (např. Google Analytics)

• Marketing (např. Facebook Pixel)

Při první návštěvě webu vás požádáme o udělení souhlasu s používáním cookies, který

můžete kdykoli změnit nebo odvolat ve svém prohlížeči.

9. Závěrečná ustanovení

• Tyto zásady jsou platné od 1.1.2025

• Můžeme je kdykoli jednostranně aktualizovat. Všechny změny zveřejníme na našem

webu.

• Máte-li dotazy ke zpracování údajů, kontaktujte nás na e-mailu jobs@jobscr.cz

Aneta Hamplová, 1.1.2025